II молодша група "ПОЛУНИЧКА"

Профіль групи – логопедичний

Мова навчання – українська

З нами працюють:

Вихователь – Горницька Вікторія Вікторівна, Купира Вікторія Миколаївна

Вчитель-логопед – Іваннікова Лариса Георгіївна

Помічник вихователя – Владос Наталія Іванівна

Музичний керівник – Сулік Наталя Василівна

 

Веселі ігри полюбляємо – про відпочинок гарний дбаємо!

Вулик швидко відшукаємо – бджілкам ми допомагаємо (колірне сприймання)

Сюжетно-розвиваюча гра «Доньки-матері» - закріплення елементарних уявлень про обов’язки членів родини

Про домашніх тварин багато вже знаємо та про них розповідаємо (дидактична гра

«Назви малятко, його маму й тата»)

 

 

В куточку природи завжди у нас лад – квіти доглянуті радують нас

Доглядаємо залюбки за рибками

Робота вчителя-логопеда Іваннікової Л. Г.

у старшій спеціальній групі №3

Старша спеціальна група №3 складається з 14 осіб. За 2 роки у шістьох вихованців поставлені та автоматизовані звуки. В інших – звуки автоматизуються. Новоприйнятим двом дітям треба поставити звуки.

    В ранньому та молодшому дошкільному віці необхідно виконувати прості вправи, які супроводжуються віршованим текстом (наприклад "Сорока"), не забувати про розвиток елементарних навичок самообслуговування: застібання та розстібання ґудзиків, зав'язування шнурків і т. п. і, звичайно, в старшому дошкільному віці робота з розвитком дрібної моторики та координації рухів руки має стати важливою частиною підготовки до школи.

 

     При організації логопедичної роботи я використовую сучасні лінгвістичні уявлення про слово, його структуру, онтогенетичні закономірності розвитку лексичного компоненту мови. Формування словника йде за наступними напрямками:

— розширення об'єму словника і уявлень про навколишню дійсність;

— уточнення значення слів;

— формування семантичної структури слова;

— організація семантичних полів, лексичної системи рідної мови;

 

      На заняттях з розвитку лексико-граматичних засобів мови і зв'язної мови я проводжу велику роботу по активізації і вдосконаленню словника, розуміння мови, формуванню уміння виділяти частини предмета. На основі уточнення пасивного мовного запасу організовується усна мовна практика.

Учасники конкурсу "Крок до зірок"

Щоб здоровими зростати, 

корисну їжу слід вживати...

Запрошуємо до перегляду...

Наші дітки приймали участь у ІІІ турі міського конкурсу "Крок до зірок"